חומצה היאלרונית בשפתיים

You are here:

ד"ר ערן – טיפולי חומצה היאלרונית בשפתיים

בעידן בו נשמעים יותר ויותר קולות המערערים על מודל היופי המקובל, דבר אחד בטוח – שפתיים מלאות ובשרניות הן ללא עוררין סממן יופי, נעורים וחושניות, בו חושקת כל אישה. מדרך הטבע, לא כל הנשים בורכו בשפתיים כאלה, וגם אלו שכן, חוות על בשרן את סממני הגיל הגורמים לשפתיים לאבד מנפחן. חומצה היאלרונית בשפתיים היא הפתרון המושלם לקבלת המראה הנחשק.

חומצה היאלרונית היא חומר טבעי, המיוצר בגוף שלנו, ולכן הינו בטוח לשימוש, ומאפשר להשיג תוצאות מצוינות ומראה טבעי. עיבוי שפתיים באמצעות חומצה היאלרונית נעשה על ידי טכניקת הזרקה מיוחדת, ותוצאות הטיפול מחזיקות מעמד בין מספר חודשים לשנה.

מה חשוב לדעת על חומצה היאלרונית בשפתיים

ישנם מספר סוגים של חומרים המבוססים על חומצה היאלרונית בשוק. איכות החומרים משפיעה על תופעות הלוואי, על טווח עמידות הטיפול ועל המראה הסופי. ככל שהחומרים איכותיים יותר כך התוצאה תהיה טובה וטבעית יותר, תחזיק מעמד לזמן רב יותר, ותגרור עמה מינימום תופעות לוואי, ויהיה פחות סיכון לתגובות אלרגיות או היווצרות גושים. לפיכך, חשוב לוודא כי המקום בו מתבצע הטיפול משתמש בחומרים האיכותיים והבטוחים ביותר.

הטיפול עצמו מהיר, לא מצריך הרדמה אלא רק אלחוש מקומי קל, ותוך זמן קצר המטופלת יכולה להשתחרר ולחזור אל שגרת חייה. אם היא מעוניינת בכך, תוכל במקרים מסויימים לחזור להזרקות משלימות כחודש לאחר הטיפול, אך ברוב המקרים תזדקק להגיע לחידוש רק בתום מספר חודשים, כשהשפעת החומר תחל להתפוגג.

כיצד מתבצע הטיפול

הזרקת חומצה היאלרונית בשפתיים מתבצעת בטכניקה מיוחדת, המצריכה מיומנות ודיוק. חומצה היאלרונית יכולה לשמש לעיבוי השפתיים והוספת נפח, לעיצוב השפתיים ולהגדרת קווי המתאר שלהן. בהתאם למטרת הטיפול, למבנה השפתיים והפנים של המטופלת, יידע הרופא המטפל לבחור את המיקום והזווית הנכונה של ההזרקה, על מנת להגיע לתוצאות הרצויות.

בעבר, היו טיפולים מעין אלו נעשים על ידי חומרים כגון סיליקון, אולם כיום ישנה העדפה ברורה לחומרים המבוססים על חומצה היאלרונית, הן עבור טיפולים לעיבוי ועיצוב השפתיים והן בטיפולים אסתטיים נוספים כגון פיסול ועיצוב הפנים, טשטוש קמטים, העלמת צלקות ועוד, זאת בשל היותה חומר טבעי ובטוח לשימוש, שהתוצאה הסופית של השימוש בו נראית טבעית ועדינה הרבה יותר מאשר שימוש בחומרים אחרים.

עיבוי, מילוי ועיצוב של השפתיים באמצעות חומצה היאלרונית מתאים הן לנשים והן לגברים, בכל הגילאים. יש להקפיד כי הזרקת חומצה היאלרונית בשפתיים תיעשה במרפאות מורשות ועל ידי רופאים מוסמכים בלבד, ולהקפיד על הוראות הרופא לאחר הטיפול. בהינתן כל אלו, מובטח לכל מטופל ומטופלת שדרוג משמעותי למראה הפנים במהירות וביעילות, וכמעט מבלי שיורגש כי נעשתה התערבות אסתטית כלשהי.

שאלות ותשובות

מה מידת הכאב בטיפול?

הטיפול מבוצע תחת אלחוש מקומי והוא מלווה בדרגת כאב בינונית.

כמה זמן נמשך הטיפול?

משך הטיפול הינו עד 15 דקות.

כמה זמן נשמרת התוצאה?

התוצאה נשמרת למשך כשנה.

מתי ניתן לראות את תוצאת הטיפול?

תוצאת הטיפול נראית לעין מהרגע הראשון, חשוב לדעת שהשבוע הראשון לאחר הטיפול מלווה בנפיחות אשר פוחתת מיום ליום.

לפני ואחרי